קורסים בעיצוב מוצר והדפסה בתלת-ממד

החל מפיתוח ועיצוב מוצרים ועד הדפסתם בכיתה

הדפסה תלת-ממדית הנה טכנולוגיית מידול וייצור הצוברת תאוצה בשנים האחרונות ומאפשרת ייצור של תוצרים פיזיים תוך זמן קצר. התוצרים מתבססים על תכנון ממוחשב של אובייקט בתוכנת CAD ובהשראת רעיונותיו המקוריים של המתכנן.
הדפסה תלת-ממדית מתבססת לרוב על שיטה של הוספת שכבות דקות של חומר עד להיווצרות אובייקט תלת-ממדי. התחום הנחשק נפתח עכשיו גם לבני נוער והוא נלמד בקורסים חדשניים, מעשיים ומותאמי אוכלוסייה שפיתחה חברת טופ-אדיו יחד עם מומחים בתחום. הייחודיות בקורסים שמציעה טופ-אדיו היא היכולת להגיע באופן מיידי לפידבק מקצועי על הלמידה, והוא התוצר המתקבל מהמכונה. בוגרי הקורסים מקבלים הסמכה מטעם חברת systematics, אשר מייצגת בישראל חברות מובילות בתחום התלת ממד: MakerBot | Stratasys , MarkForged , Formlabs ו -Sindoh.

הדפסה בתלת מימד

עיצוב והדפסה בתלת ממד – הסמכת CAD

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80
רקע כללי על הקורס: מסלול ההסמכה מורכב מעיצוב אובייקטים תלת-ממדיים באמצעות תוכנת Solidworks והדפסה בתלת-ממד בשיטות הדפסה שונות, שיועברו במקביל לאורך תקופת ההכשרה. בהכשרה יילמדו התכנים הבאים: בניית יסודות נכונים, המבנה התלת-ממדי, מערכת הצירים התלת-ממדית, עיצוב המוצרים והדפסתם בכיתה ועוד. בסיום הקורס ייערך מבחן הסמכה חיצוני בחברת Systematics. העוברים בהצלחה יקבלו תעודת הסמכה רשמית של Systematics SolidWorks וטופ-אדיו ושל גורם מקצועי מעולם התלת-ממד.

עיצוב והדפסה בתלת ממד – מתקדם 3DP

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80
רקע כללי על הקורס: בקורס זה התלמידים יקבלו רקע נרחב על עולם ההדפסה בתלת-ממד מעבר לשימוש מסחרי בו. התלמידים ילמדו על חוזק החומרים השונים ושימושם בפועל, יעמיקו את הידע במדפסות תעשייתיות, יכירו את אפשרויות ההדפסה המתקדמות, ילמדו באופן מעמיק את מבנה המדפסות ואף ייהנו מביקורים חווייתיים ומעוררי עניין בתעשיית התלת-ממד והפיתוח בשוק.

לפרטים נוספים ולייעוץ צרו קשר



    טופ-אדיו

    הלנה אמינוב
    בשביל הטכנולוגיה

    טופאדיו הינה חברה מובילה בהדרכה טכנולוגית, הפועלת על בסיס אסטרטגיה ממוקדת לקוח המספקת סל פתרונות מחשוב מלא תחת קורת גג אחת.

    פרטי התקשרות:

    • טלפון: 077-7573393

    • פקס: 153-524431999

    • דוא"ל: topedumail@gmail.com

    • כתובת: כפר הנוער כנות

    • מען למכתבים: מושב ביצרון מיקוד 6094600, ת.ד 128