קורסים בפיתוח תוכנה ובאפליקציות

קורסים לנוער בשפות קוד שונות, תכנות, web ופיתוח משחקים

פיתוח CHATBOT מבוסס בינה מלאכותית (AI)

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80

רקע כללי על הקורס: בוט הינו כלי חדשני טכנולוגי מבוסס בינה מלאכותית המסוגל לתת מענה אוטומטי מהיר מקצועי ועצמאי לנושאים שאנו מחפשים עבורם תשובות או מידע וזאת באמצעות יצירת תרחישי שיחה אפשריים. הבוטים היום תופסים תאוצה בארגונים בינוניים וגדולים ככלי לניהול תהליכי מכירה ושירות לקוחות באופן יעיל. במסגרת הקורס, התלמידים יכירו את כלי ה waston chatbot של חברת IBM ואופן שילובו באתרי אינטרנט, יבנו סקריפטים ותרחישי שיחה לאחר אפיון קהל היעד הרלוונטי והתהליכים הנדרשים במסגרת הארגון. בסיום, התלמידים ילמדו כיצד להטמיע את הצ'אטבוט באתרים מסוגים שונים.

WiseKids

טווח גילאים: ז'-ט'
מספר שעות לימוד: 120-80

רקע כללי על הקורס: תכנית WiseKid פותחה ונכתבה לפני מספר שנים מתוך רצון לספק מענה לצרכים ולבעיות שהעלו מורים למדעי המחשב והנדסת תוכנה בבתי הספר התיכוניים. התכנית הנה שנתית (100 שעות) או דו-שנתית (200 שעות) בהתאם לרצון התלמידים ובית הספר.
בסיום הקורס מקבלים התלמידים תעודת סיום של WiseKid במסגרת תכנית Partners in Learning של מיקרוסופט. התכנית חושפת את התלמיד לרזי עולם התכנות ומדעי המחשב ומאתגרת אותו על בסיס מטלות חווייתיות מעולם התוכן שלו. התלמיד יידרש לתהליכי תכנון, ביצוע ויישום של פרויקטים תכנותיים.

kodu

טווח גילאים: ז'-ט'
מספר שעות לימוד: 40

רקע כללי על הקורס: תוכנת Kodo פותחה על ידי מעבדות החדשנות של מיקרוסופט בארצות הברית ככלי משחק לעודד ילדים לימוד תכנות בשיתוף פעולה. התוכנית מציגה ממשק גרפי מבוסס אייקונים ואפשרות לעבור בקלות מתצוגה גרפית לתצוגת קוד וכך ללמוד כיצד פועלת התוכנה שמאחורי הקלעים של המשחק.
חברת טופ-אדיו מציעה קורס זה כהעשרה לתלמידי כיתות ז'-ט' כחלק מתכנית Microsoft-Partners in learning ובסופה מקבלים התלמידים תעודה מטעם Microsoft להכשרה זו.

פיתוח אפליקציות ל ANDROID

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 250-100

רקע כללי על הקורס: קורס זה מתמקד בהקניית כלים ומיומנויות פיתוח אפליקציות תוך שימוש בשפת התכנות Java ומכסה את הנושאים המתקדמים ביותר בתעשיית האפליקציות כיום. הקורס בנוי באופן המאפשר לתלמידים שמשתתפים בו להתחיל להרוויח כסף מהצבת האפליקציות שהם מפתחים למכירה ב-Android Market. בחלקו הראשון נלמדים הנושאים הבסיסיים ב-Java תוך תרגול באמצעות פיתוח אפליקציות בסיסיות לאנדרואיד. בחלקו השני נלמדים הנושאים הבסיסיים בפיתוח לאנדרואיד.

פיתוח אפליקציות ב MICROSOFT

טווח גילאים: ח'-י"ב
מספר שעות לימוד: 250-100 (רמת הקושי וההעמקה בקורס נקבעת על פי שנתון התלמידים)

רקע כללי על הקורס: התלמידים ילמדו כיצד לפתח אפליקציות, לפרסם ולהעלות אותן ל-Windows store תוך שימוש חכם בתוכנה, חקירת הפונקציות השונות ועוד. קורס זה מכין את התלמידים לבחינות ההסמכה החדשה ביותר של Microsoft: Microsoft Certified Solutions Developer – המחליפה את הסמכת ה-MCSD.
בסיום הקורס יוכלו הבוגרים לפתח ולהפיץ אפליקציות המיועדות לסלולרים מבוססי WP 8.

לפרטים נוספים ולייעוץ צרו קשר



    טופ-אדיו

    הלנה אמינוב
    בשביל הטכנולוגיה

    טופאדיו הינה חברה מובילה בהדרכה טכנולוגית, הפועלת על בסיס אסטרטגיה ממוקדת לקוח המספקת סל פתרונות מחשוב מלא תחת קורת גג אחת.

    פרטי התקשרות:

    • טלפון: 077-7573393

    • פקס: 153-524431999

    • דוא"ל: topedumail@gmail.com

    • כתובת: כפר הנוער כנות

    • מען למכתבים: מושב ביצרון מיקוד 6094600, ת.ד 128