קורסים בתחום הסלולר

קורסים בדגש טכני ומעשי המכוונים לתעסוקה בתחום תיקון טלפונים סלולריים

קורס לתיקון טלפונים סלולאריים דרג א'-ב'

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80

רקע כללי על הקורס: קורס מעשי זה מספק ידע וכלים לתיקון מכשירי סלולר מתקדמים.
במהלך הקורס לומדים המשתתפים לעומק על עולם הרשת הסלולרית, התשתית התקשורתית של תחום הסלולר, חלקי המכשירים השונים, פירוק והרכבת מכשירים ישנים וחדשים, התקנות תוכנה ותיקון תקלות תוך מתן דגש על המכשירים המובילים בשוק כגון: אייפון, גלקסי ועוד. במסגרת הקורס כל תלמיד מקבל קיט אישי לפירוק ולהרכבת מכשירים. הקורס מקנה כלים רבים בתחום השירות ללקוח כולל סיורים במעבדות מובילות בתעשייה.
הקורס כולל מבחן אמצע וסיום הכוללים חלק עיוני וחלק מעשי, ובסיומו מקבלים התלמידים תעודת טכנאי סלולר דרג א-ב. התכנים המעשיים והמרתקים, מעודדים את התלמידים להישאר במסגרת החינוכית וגרפו הצלחה בלמעלה מ-300 בתי ספר. כמו כן, הקורס פותח לתלמידים אופק תעסוקתי רחב ויוצר קשר ישיר בין הצלחה בלימודים לבין הצלחה בשוק העבודה.

קורס לתיקון טלפונים סלולאריים דרג ג'-ד'

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80

רקע כללי על הקורס: זהו קורס המשך המתבסס על הידע הנרכש בקורס דרג א-ב. בדרג ג-ד, נלמד לטפל גם בתוכנה של מכשירי הסלולר ולא רק במעטפת החיצונית.
בנושא ההלחמות נלמדים מבוא להלחמות ותרגול הלחמות, ציוד וכלים, הלחמות רכיבים בגדלים שונים, תיקוני הלחמות, תיקוני מושבתים, זיהוי רכיבים על גבי לוח האם, שרטוטים חשמליים, סוגי מבני המכשירים ותוכנות צריבה.
בתום הקורס התלמידים בשלים ומוכנים לעבודה אמיתית במעבדה לתיקון טלפונים סלולריים בדרג ג'-ד'.

מסלול משולב PC + סלולר (כולל הסמכה)

טווח גילאים: ט-י"ב
מספר שעות לימוד: 160

רקע כללי על הקורס: בתחום ה-PC נלמדים הנושאים הבאים: מבוא בתחום החומרה וה-PC, מערכות הפעלה שונות, הסמכת MCTS ורשתות תקשורת.
בתחום הסלולר התלמידים לומדים ומתנסים באיתור תקלות, פירוק והרכבה, זיהוי רכיבים ובדיקות בדגמי סלולר שונים.
תיקון התקלות המעשי מבוצע לאחר לימוד ידע מעמיק בתחום האלקטרוניקה – לימוד אלקטרוניקה והיכרות עם מעגלים חשמליים. מתבצעת היכרות עם מבנה רשת הסלולר ופתרון תקלות בסיסיות כמו החלפת מסך, רכיבי שמע ועוד.
בלימוד הדרגים המתקדמים נלמדים התכנים הבאים: צריבה עם ובלי קופסאות צריבה, מערכות הפעלה לסלולר, קודי טכנאי, תיקוני תוכנה, התקנת שפה, פריצות, תיקוני מושבתים, סודות עבודה וטיפים מקצועיים מיוחדים.
בנוסף על הלימוד הטכני התלמידים מקבלים כלים ניהוליים חשובים כהכנה להיותם אנשי מקצוע שכירים או עצמאיים: המחשב ככלי עזר לטכנאי, התנהגות מול לקוחות פרטיים, שיווק מעבדות פרטיות וניהול בחברות סלולר.

מסיימי ההכשרה המשולבת זכאים לתעודת MCTS של מיקרוסופט

לוגו מיקרוסופט

לפרטים נוספים ולייעוץ מיידי צרו קשר



    טופ-אדיו

    הלנה אמינוב
    בשביל הטכנולוגיה

    טופאדיו הינה חברה מובילה בהדרכה טכנולוגית, הפועלת על בסיס אסטרטגיה ממוקדת לקוח המספקת סל פתרונות מחשוב מלא תחת קורת גג אחת.

    פרטי התקשרות:

    • טלפון: 077-7573393

    • פקס: 153-524431999

    • דוא"ל: topedumail@gmail.com

    • כתובת: כפר הנוער כנות

    • מען למכתבים: מושב ביצרון מיקוד 6094600, ת.ד 128