קורסים במדיה, עיצוב ו-WEB2021-01-31T17:14:11+02:00

קורסים במדיה, עיצוב ו-WEB

קורסים מתקדמים בעיצוב, גרפיקה ובניית אתרים בממשקים שונים

קורס בניית אתרים (webmaster)

טווח גילאים: ז'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80 (רמת הקושי וההעמקה בקורס נקבעת על פי שנתון התלמידים)

רקע כללי על הקורס: מטרת הקורס היא לקדם את יכולת העיצוב והתכנות של בני נוער בסביבת WEB. במהלך הקורס התלמידים כותבים בשפת HTML ולומדים אותה לעומק. התלמידים משתמשים בתוכנות לעיצוב ולעיבוד תמונות, עובדים מול שרתי WEB ו-FTP, נעזרים בשפת העיצוב CSS ומבצעים עבודת גמר של בניית אתר אינטרנט והעלאתו לרשת האינטרנט. כלים נוספים לבניית אתר הנם WIX ו-WordPress, כאשר הבחירה ביניהם היא בהתאם לרמת התלמידים ובתיאום מול הגורמים המקצועיים בבית הספר

הפקת סרטים ואנימציה

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 150

רקע כללי על הקורס: בקורס נלמדים יסודות הצילום והעריכה, בניית תוכנית צילום וצילום חומרי גלם. הקורס כולל לימוד עריכה ראשונית ומתקדמת (הכוללת הוספת כיתוב, מוזיקה ואפקטים) לקראת חשיפת הסרט לציבור. התכנים נלמדים באמצעות כלי עריכת וידאו מתקדמים ונפוצים, הנבחרים בקפידה ובתיאום מול הגורם המינהלתי, שמכיר את התלמידים ואת רמתם.

אינטרנט כמקור הכנסה

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80-60

רקע כללי על הקורס: מטרת הקורס היא לחשוף את התלמידים לאפשרויות הגלומות באינטרנט ולהגביר את המודעות לחשיבות השימוש בטכנולוגיית המידע.
במהלך הקורס ירכשו התלמידים מושגים ומונחים בסיסיים בתקשורת אינטרנט, עקרונות חיפוש ושליפת מידע ברשת, שימוש ביו-טיוב, אי-ביי ופייסבוק ליצירת הכנסות וכיצד לשלב פעילות ברשתות החברתיות השונות.

לפרטים נוספים ולייעוץ מיידי צרו קשר



    טופ-אדיו

    הלנה אמינוב
    בשביל הטכנולוגיה

    טופאדיו הינה חברה מובילה בהדרכה טכנולוגית, הפועלת על בסיס אסטרטגיה ממוקדת לקוח המספקת סל פתרונות מחשוב מלא תחת קורת גג אחת.

    פרטי התקשרות:

    • טלפון: 077-7573393

    • פקס: 153-524431999

    • דוא"ל: topedumail@gmail.com

    • כתובת: כפר הנוער כנות

    • מען למכתבים: מושב ביצרון מיקוד 6094600, ת.ד 128

    מאמרים אחרונים

    עבור למעלה