קורסים בתחום החומרה והרשתות – MICROSOFT

קורסים והסמכות Microsoft בדגש טכני ומעשי המכווינים לתעסוקה בתחום הרשתות

טופ אדיו היא שותפת מייקרוסופט בישראל ומלווה ארגונים ובתי ספר רבים תוך הכשרה במגוון קורסי office, מפעיל מערכות מחשב, מנהל רשת ואף מכינה למבחני הסכמה במרכזי prometric של Microsoft ע"י מדריכים ותיקים ומוסמכי mct.

Microsoft silver partner

MCSA תג הסמכה לדוגמהMCSA R2

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 160

רקע כללי על הקורס: היתרון הניכר בקורס זה הוא ההכנה להסמכת MCSA חיצונית והאפשרות לקבל תעודת הסמכה בינלאומית. הקורס עוסק בהתקנה והגדרת תצורה של Windows Server 2012, ניהול Windows Server 2012 וקביעת תצורה של שירותי Windows Server 2012 מתקדמים.
התכנים והמטרה הנ"ל מסייעים במניעת נשירת תלמידים מבתי הספר ומעניקים מוטיבציה להשלמת התכנים ולקבלת בגרות מלאה, יצירת חווית הצלחה בקרב התלמידים ומכאן יצירת אקלים המזמין הצלחות עתידיות.

MTA תג הסמכה לדוגמהMTA CLOUD

טווח גילאים: ט-י"ב
מספר שעות לימוד: 80

רקע כללי על הקורס: תכנית הלימודים מכשירה את התלמידים כתומכי מחשוב ענן של מייקרוסופט, הקורס מתמקד בהכרת מושגי בסיס אשר מאפשר השתלבות בתעשייה כאנשי תמיכה טכניים בארגונים. תחום זה הינו מהתחומים הנחשבים ביותר היום בתעשייה, ומהווה בסיס להסמכת  MCSA OFFICE 365. בין התכנים הנלמדים: המטרה העסקית של הענן, תכנון והכנה לקראת פריסת אופיס 365, Active directors Federation Service, ו-Directory synchronization

MCSA תג הסמכה לדוגמהMCSA OFFICE 365

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80

רקע כללי על הקורס: היכרות עם אופיס 365, הקמת ארגונים ופריסת השירותים השונים בענן, ניהול הזהויות השונות בענן, הצגת שרת הדואר בענן, תכנון ופריסה של שירות הדואר תחת התשתיות שהוקמו, היכרות עם שירותי הענן הנוספים- sharepoint ,skype ו- onenote, יישום וניהול זהויות באמצעות Azure AD Connect, ישום וניהול זהויות מאוחדות עבור כניסה יחידה SSO, תמיכה ופתרון בעיות ב office 365. בנוסף, התלמידים ילמדו לעומק את הכלים הנפוצים והפופולריים word, power point, excel וכו'.

MTA תג הסמכה לדוגמהMTA – Mobility and Devices Fundamentals

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80

רקע כללי על הקורס: הקורס מהווה בסיס להסמכת MCSA ועוסק בין השאר בהבנת תצורת המכשיר מבחינת החומרה, חשבונות, כוננים, לוח הבקרה, כונני הצפנה שונים ואפשרויות נוספות במערכת. בשלב בשני הקורס עוסק בגישה וניהול הנתונים בעסק כולל הכרת הכלים של offce 365, שרתי ההצפנה, שרתי האחסון, ההדפסה והשיתוף השונים. בשלב השלישי של הקורס ישנה התעמקות בתחום אבטחת המכשיר הכוללת שימושים ברשתות פרטיות, ציבוריות, אימותים שונים, וירוסים וכרטיסים חכמים. בנוסף, התלמידים מגיעים גם להבנה בנושא ניידות ארגונית, Windows Server Active Directory ו- Azure Active Directory, חשבון Microsoft ושירותי הפדרציה, גישה לנתונים עסקיים, וירטואליזציה של שולחן העבודה וכו'.

MTA תג הסמכה לדוגמההסמכת MTA

טווח גילאים: ט'-י"ב
מספר שעות לימוד: 80

רקע כללי על הקורס: בחלק הראשון של הקורס נלמדים יסודות הרשת – קורס רשמי MTA MICROSOFT
בחלק השני של הקורס נלמדים ה- Cloud Fundamentals – יסודות ענן – MTA MICROSOFT רשמי

לפרטים נוספים ולייעוץ צרו קשר



    טופ-אדיו

    הלנה אמינוב
    בשביל הטכנולוגיה

    טופאדיו הינה חברה מובילה בהדרכה טכנולוגית, הפועלת על בסיס אסטרטגיה ממוקדת לקוח המספקת סל פתרונות מחשוב מלא תחת קורת גג אחת.

    פרטי התקשרות:

    • טלפון: 077-7573393

    • פקס: 153-524431999

    • דוא"ל: topedumail@gmail.com

    • כתובת: כפר הנוער כנות

    • מען למכתבים: מושב ביצרון מיקוד 6094600, ת.ד 128